همه چیز برای شما

توی این وب از شیر مرغ تا جون ادمی زاد گیر میاد

همه چیز برای شما

توی این وب از شیر مرغ تا جون ادمی زاد گیر میاد

از هدیه خوشت میاد پس اینو بخون

چند وقت پیش پیش دوستم بودم که براش یه جعبه اومد و توش یه گوشی بود من ازش سوال کردم که چرا اینترنتی گوشی رو خریده اونم گفت که از یه سایت هدیه گرفته منم شخصا توی سایت ثبت نام کردم و گوشیم رو گرفتم و 100 درصد هم راست بود حالا شما هم اگه ثبت نام کنید به نفع خودتون هست!!!

چند وقت پیش پیش دوستم بودم که براش یه جعبه اومد و توش یه گوشی بود من ازش سوال کردم که چرا اینترنتی گوشی رو خریده اونم گفت که از یه سایت هدیه گرفته منم توی سایت ثبت نام کردم و شخصا گوشیم رو گرفتم و 100 درصد هم راست بود حالا شما هم اگه ثبت نام کنید به نفع خودتون هست!!!

برای ثبت نام وارد سایت www.xpango.com شوید در بالا سمت راست روی SIGIN UP بزنید

first name:نام خود را وارد کنید

last name:نام خانوادگی خود را وارد کنید

eamil:ایمیل خود را وارد کنید

pasword:یک رمز ورود برای خود وارد کنید

adress:ادرس دقیق خود را وارد کنید(هدیه به این ادرس ارسال می شود)

town/city:شهر یا روستا

county/state:منطقه ای که در ان ساکن هستید

cuntry:کشور

post code:کد پستی

free gift:هدیه خود را انتخاب کنید(گوشی-mp3 player-TV-Xbox)

referral ID:در این قسمت شماره 92251300 را برای تائید وارد کنید(در صورت وارد نکردن ثبت نام شماتکمیل نمیشود و شما عضو رسمی سایت نمی باشید و برای شما هدیه ای ارسال نمی شود)

terms:تیک را بزنید برای موافقت با قوانین

توضیحی مختصر:حداکثر امتیاز برای دریافت هدیه 45تا می باشد که برای هر هدیه این عدد تغییر میکند
برای گرفتن امتیاز لازم باید افراد دیگری را به زیرمجموعه خود بیفزایید
با هر کامپیوتر فقط می توان یک بار ثبت نام کرد زیرا انها IP شما رو چک میکنن و این خود گواه معتبر بودن سایت می باشد

در وارد کردن تمامی قسمت ها توجه کنید با یک اشتباه کوچک ممکن است زحمات شما به باد رود)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد