همه چیز برای شما

توی این وب از شیر مرغ تا جون ادمی زاد گیر میاد

همه چیز برای شما

توی این وب از شیر مرغ تا جون ادمی زاد گیر میاد

SmS

به یک فرشته گفتم برو معشوقم را ببوس ، فرشته رفت و وقتی برگشت

دیدم چشماش خیسه و گریه کرده ، به فرشته گفتم معشوقم را بوسیدی ؟

گفت نه پرسیدم چرا ؟ گفت : دو فرشته هیچوقت همدیگر را نمی بوسن



بوسه تنها تصادفی است که جریمه نداره ، آغوش تنها پارکینگی است که نیاز به قبض نداره

تصادف کنیم تو پارکینگ ؟

سوال تیزهوشان : 13 آبان چه روزی است ؟

١) ١٧ مرداد

2) 22 بهمن 57

3) آبان روز 13 ندارد

4) روز 13 به در

5) هر دوتا

6) هر سه تا 7) هر پنج تا

8) پنج پنج تا

9) چرا پنج تا

10 ) پس چند تا ؟

11) هرکی میگه 13 نیست ، 17، 18، 19، 20



اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یادتو میوفتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره



دلدلر به من گفت چرا غمگینی دربند کدام دلبر شیرینی ؟

برخاستم و آیینه به دستش دادم ، گفتم که در آینه چه کس می بینی ؟



مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها میخوابد، تا آرامش نیلوفر به هم نخورد

پس اگر کسی را دوست داری ، برای به دست آوردنش سالها صبر کن .



گل را ساعتی عشق را روزی ولی تو را همیشه دوست دارم



د

د

د

د

د

دو

دو

دو

دو

دو

دوس

دوس

دوس

دوس

دوس

دوسه تا میشه شیش تا !!

 فکر کردی میخوام بگم دوست دارم ؟

کور خوندی من :

میمیرم برات .



غرور نداشتم بهت بگم قد خدا دوست دارم ، حالا نشستم یه گوشه دارم ستاره میشمارم

 وقتی کسی رو دوست داری حاضری جون فداش کنی ، حاضری دنیارو بدی فقط یه بار نگاش کنی

 زمین به آسمون بره آسمون بیاد زمین ، عوض نمیشه حرف من دوست دارم فقط همین .



پاییز از زمستون غمگین تره چون بهارو  ندیده ، ولی من از پاییز غمگین ترم چون خیلی وقته تو رو ندیدم



تو گفتی از دلتنگی ام برایت بنویسم ، اما فکرش را نکردی دفتر دلتنگی هایم در قلبت جا نمی گیرد .



اگر غم سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند ، دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند ، بازم میگم دوستت دارم !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد